Wysoki kontrast Mapa strony Czcionka mała Czcionka normalna Czcionka duża
Biuletyn Informacji Publicznej
Szukany tekst powinien być długości pomiędzy 3 a 255 znaków
Zamknij wyszukiwarkę"

Zwiedzanie Wrocławia

W dniach 24-25 maja uczniowie klas 1ab oraz 3a wybrali się na wycieczkę do Wrocławia pod opieką pani Joanny Bogusławskiej i pani Anety Słowieny-Jurczok. Odwiedziliśmy wrocławskie ZOO, w którym podglądaliśmy życie wielu ciekawych zwierząt. Mieliśmy też okazję podziwiać Ogród Japoński oraz widowiskowe fontanny przy Hali Stulecia. Mogliśmy również przez chwilę poczuć się jak studenci podczas warsztatów na Uniwersytecie Przyrodniczym, podczas których laboratoryjnie próbowaliśmy izolować DNA z tkanek roślinnych. Spacer po wrocławskiej Starówce dał nam szansę poznania historii tego miasta i smaków lokalnych restauracji. Na pożegnanie wjechaliśmy na Sky Tower, skąd po raz ostatni mogliśmy zobaczyć Wrocław z zupełnie innej perspektywy. Wycieczka była udana, a podróż autokarem została okraszona śpiewami uczestników.

Galeria

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 4.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 282632236-957471621595399-5575049024008516447-n.jpg 5.jpg