Wysoki kontrast Mapa strony Czcionka mała Czcionka normalna Czcionka duża
Biuletyn Informacji Publicznej
Szukany tekst powinien być długości pomiędzy 3 a 255 znaków
Zamknij wyszukiwarkę"

Wycieczka historyczna do Krakowa

Dnia 25 maja br. uczniowie klas 2a i 2b, którzy uczęszczają na rozszerzoną historię, byli na wycieczce w Krakowie. Pod opieką pani Beaty Mendrek i pani Krystyny Cieślar zwiedziliśmy bardzo dokładnie katedrę na Wawelu, zobaczyliśmy dzwon Zygmunta, kościół Mariacki, kościół na Skałce, kościół św. Franciszka z Asyżu a także budynki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Byliśmy także na krakowskim Kazimierzu, gdzie zwiedziliśmy synagogę Remuh razem z cmentarzem żydowskim a w drodze powrotnej udało nam się zobaczyć Łagiewniki. Dowiedzieliśmy się dużo o historii oraz architekturze Krakowa. Dla niektórych jedną z największych atrakcji był obiad w okolicach rynku, inni jechali pierwszy raz w życiu tramwajem. Było bardzo ciepło, a niestety w drodze powrotnej natrafiliśmy na korek. Pomimo tych małych niedogodności byliśmy bardzo zadowoleni z wycieczki, podczas której mogliśmy poczuć i zobaczyć historię czającą się w każdym zakamarku Starego Krakowa.