Wysoki kontrast Mapa strony Czcionka mała Czcionka normalna Czcionka duża
Biuletyn Informacji Publicznej
Szukany tekst powinien być długości pomiędzy 3 a 255 znaków
Zamknij wyszukiwarkę"

15 Rajd Górski im. Jerzego Kukuczki

Trasa rajdu przebiegała następująco: Miejsce startu - dworzec kolejowy w Wiśle-Głębcach, następnie przejście szlakiem turystycznym przez os. Mrózków na przełęcz Łączecko. Z przełęczy zeszliśmy Stokówką do przysiółka Istebna- Tokarzonka, gdzie zatrzymaliśmy się przy zbiorniku retencyjnym na potoku Olecki. Następnie udaliśmy się na Wilcze, po czym przeszliśmy do amfiteatru „Pod Skocznią” w Istebnej, przechodząc jeszcze przez część ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej „Olza”. Tu mogliśmy, po kilkugodzinnej wycieczce, wreszcie odpocząć. Na mecie rajdu, po spożyciu ciepłego posiłku i nawodnieniu organizmu, uczestniczyliśmy w różnych wydarzeniach, które zapewnili nam organizatorzy. Wzięliśmy m. in. udział w konkursie wiedzy u regionie i Jerzym Kukuczce. W konkursie wiedzy wziął udział Bartek Poloczek z klasy IB. Obejrzeliśmy również pokazy straży pożarnej i GOPR-u oraz różne występy. Około godziny 14:30 wyruszyliśmy do domów, kończąc udział w rajdzie.

Jan Jurczyński

Galeria

img-20180518-084250-kopiowanie.jpg img-20180518-102255-kopiowanie.jpg img-20180518-111741-kopiowanie.jpg img-20180518-121741-kopiowanie.jpg