E-dziennik

Obozy sportowe

Klasa 2a na obozie sportowym

Dnia 13.06.2016 roku o godzinie 4:52 klasa 2a z przystanku na dworcu PKP w Wiśle wyruszyła na obóz... ale tym razem nie do Istebnej lecz do Władysławowa ! Mieliśmy okazję jechać Pendolino na odcinku KATOWICE -GDYNIA GŁÓWNA. Podróż minęła bardzo szybko i dosyć przyjemnie. Po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w ośrodku Pomorzanka i odpoczywaliśmy. We wtorek odbył się pierwszy, wcale nie łatwy trening na plaży, emocji nie brakowało. Codziennie odbywały się średnio 2 treningi. Do naszej dyspozycji był orlik, boisko wielofunkcyjne, plażówka, basen, sale taneczne, siłownia.Każdego dnia na stołówce mieliśmy śniadanie, obiad oraz kolacje. Trenerzy wraz z panią Anną Wąsowicz dbali byśmy się nie nudzili i miło spędzali każdą chwilę mimo dosyć słabej pogody. W środę wraz z naszą Panią Dyrektor udaliśmy się na wycieczkę na Hel. W czwartek skorzystaliśmy z możliwości zrobienia ogniska i wszyscy świętowaliśmy urodziny naszej koleżanki. Obóz uważamy za udany i na pewno z radością będziemy go wspominać.

Rowerami poprzez górskie szlaki

W dniach 1.06-3.06 odbył się letni obóz sportowy klasy 1a w Istebnej. Uczniowie w trakcie trzech dni pokonali wiele kilometrów na rowerach. Momentami bywało ciężko, ale wszyscy dotrwaliśmy do końca. Jak na klasę sportową przystało , obóz nie opierał się tylko na jeździe na rowerach. W czasie wolnym uczniowie korzystali z atrakcji na terenie ośrodka. Grali w bilarda, siatkówkę, piłkę nożną, a nawet w paintball w czwartkowe popołudnie. Humory i adrenalina dopisywały wszystkim, łącznie z trenerami. W czwartkowy wieczór, pomimo deszczu odbyło się ognisko. Trzy dni minęły niesamowicie szybko, ale bardzo dobrze będziemy wspominać wspólnie spędzony czas.

Niezapomniany obóz sportowy klasy IA

Dnia 14.01.2013 klasa Ia wyjechała w poszukiwaniu przygód i doświadczeń sportowych do Istebnej Jasnowic. O godzinie 9:00 wyruszyliśmy do pensjonatu “Las”, po czym udaliśmy się na trasy. Liczne upadki nie zraziły nas do dalszej walki. Następnie powróciliśmy do ośrodka i zjedliśmy smaczny obiad. Kolejnym punktem obozu były ćwiczenia na hali sportowej i kolacja. Wieczorem niektóre osoby spędzały czas grając w ping-ponga, ice-hokej, piłkarzykach i bilard. Obejrzeliśmy mecz naszej reprezentacji w piłce ręcznej, potem niektórzy bawili się w dyskotece. Następnego dnia po śniadaniu ponownie udaliśmy się na biegówki, po treningu z Panią Agnieszką Zawadą wykończeni, powróciliśmy na obiad. Po posiłku pojechaliśmy do aqua parku “Zagroń” oraz aktywnie korzystaliśmy z zajęć na siłowni. Po posiłku i krótkim odpoczynku udaliśmy się na halę, gdzie rozegraliśmy turniej piłki nożnej.
Ostatniego dnia wszyscy, jak zwykle, zjedliśmy śniadanie i poraz ostatni wyruszyliśmy na trasy biegów. Po wysiłku czekał na nas pyszny obiad.
Przyszedł czas na podsumowanie obozu. Pobyt uznaliśmy za bardzo owocny, wszyscy opanowaliśmy technikę jazdy na nartach biegowych oraz wzmocniliśmy swoją kondycję fizyczną. Niestety ” wszystko, co dobre, szybko się kończy”, więc wróciliśmy do swoich domów. Wszystkim bardzo się podobało i mamy nadzieję, że kolejne obozy będą równie udane jak ten. Opiekunami byli Jan Jurczyński, Daniel Arsenicz. Dziękujemy !!